Blocuri Visani-Deal

Blocuri Visani-Deal

marți, 28 iulie 2015

Poate va era dor de mine... Am o mentiune de facut. 

Iubesc animalele si am vazut zilele trecute o discutie acerba intre locatari legat de caini si copii. Subliniez un singur lucru: animalele raman animale.

Daca vad vreun caine, oricat de drag mi-ar fi, ca musca vreun copil, il otravesc si-l las in mijlocul cartierului sa-l vada iubitorii.

Putin imi pasa de comentariile legate de gest sau intentie dar viata unui OM e nepretuita si cred ca si costurile unui tratament in cazul unei "banale" muscaturi nu sunt de neglijat.

Am avertizat !

Cine vrea caini sa ii ia in casa sau sa le faca o curte. Cainii liberi sunt amenintari, indiferent de ce comenteaza unii sau altii. Nu ma intereseaza discutiile sterile, fara o baza solida. Iar unica baza e VIATA OMULUI , ce nu poate fi pusa in balanta cu libertatea cainilor

PUNCT !!!

Un comentariu:

  1. Da, poate ar trebui sa avem grija si cum sunt educati copilasii in acest sens, poate ca este nevoie sa ii invatam sa respecte si animalutele. Uneori, parintii invata copiii sa fie agresivi cu animalele, iar ceea ce urmeaza e doar manifestarea instinctului de aparare.

    P.S. Si poate nu ar trebui sa fim chiar atat de radicali si sa ne pastram deschisi si altor puncte de vedere! :)

    RăspundețiȘtergere