Blocuri Visani-Deal

Blocuri Visani-Deal

joi, 6 octombrie 2011

Magaria de pe forumul Softpedia...PRICELESS...

Nu mica mi-a fost mirarea atunci cand am vazut ca nu se tine deloc cont de ceea ce se scrie pe forumul Softpedia,in legatura cu al nostru cartier. Dupa cum stiti,mi-a fost blocata posibilitatea de a posta comentarii si asta fiindca m-am "contrazis" cu un tip (ca banuiesc ca e un tip,tinand cont de ultimile injuraturi). Am incercat sa constientizez moderatorul ca nu am facut decat sa contratac niste remarci total neadecvate aduse de un oarecare,ce sincer,cred ca avea tot interesul sa ne discrediteze pe toti locatarii din Visani.


 Nu am inteles si inca nu inteleg care era scopul si de ce a continuat sa jigneasca,postand sub alt nume.Probabil frustrarile sale l-au determinat sa fie in halul ala. Mi-e greu sa inteleg...

Ca noutati...nu am vazut acel maxi-taxi de care ar fi trebuit sa beneficiem de la 1 octombrie; poate unii l-au vazut. Legat de gaz...i-am adresat un mail dezvoltatorului si l-am rugat sa ne tina la curent cu ce mai e nou. Niciun raspuns. Iar legat de amenajarea cartierului,am vazut ca nu s-a schimbat nimic. Chiar nimic. S-au intins niste pietre si atat. Masinile am vazut ca nu pot intra in cartier si stau"suspendate" pe deal,muncitorii,atati cat sunt, lucreaza in blocuri,nu si afara, partea cea mai rea e ca peste 2 zile incep ploile si nu mai exista conditii pentru amenajare,implicit betonare...

Ma vad oarecum coplesit de multitudinea de lucruri nerealizate, asa ca haideti sa incercam inca o data sa ne adunam intr-un numar consistent,in cadrul unei sedinte si sa ne punem putina ordine in prioritati.


Astfel, va rog sa fiti de acord ca in data de 15 octombrie, aceeasi ora 11 dimineata, sa ne intalnim si sa demaram unele lucruri ce nu mai sufera amanare. Iar asta implica sa cadem de acord cu infiintarea Asociatiei,sa hotaram,prin supunere la vot cine ne va reprezenta si mai ales sa vedem punctul de vedere al dezvoltatorului cu privire la ce a zis si ce s-a realizat.

Trebuie sa fim uniti si hotarati, in asa fel incat sa reusim sa miscam lucrurile cumva,indiferent de atacurile diverselor persoane. Va rog sa va exprimati opiniile in continuare ori aici,pe blog ori pe forumul Softpedia,desi incep sa am anumite retineri legate de libertatea de exprimare, cica "garantata" de moderatorii acelui forum.
Sa aveti o zi buna.

3 comentarii:

  1. Recunosc, buna ideea cu telegondola ... :)) ... dar pentru a fi un traseu turistic, cum doreste udrea ... prelungim telegondola pana la OMV :)) si asa drumul e rau tare in ultima vreme

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut "cearta" de pe Softpedia si stiu cine este acel mahalagiu. Este chiar dl. Tudor Toma, fratele lui Calin, care sta in primul bloc la mansarda.

    RăspundețiȘtergere
  3. A facut rau daca s-a bagat in lucruri ce nu-l privesc.Nu are nicio treaba sa jigneasca oamenii doar fiindca il cheama Toma. Eventual sa nu uite ca indiferent de relatiile pe care le are si indiferent pe cine cunoaste,mereu vor fi altii mai buni si mai bine "infipti" decat el.Oricare ar fi acest "el".Si e posibil chiar sa nu se fi pus cu cine trebuie...nu stie cine e in spate. In fine. Probabil daca erau atat de "destepti",ar fi rezolvat multe cu "influenta" ce lasa ei sa se creada ca o au. Iar drept dovada sta drumul,ce nu e aproape deloc practicabil,utilitatile, unde nu au avut deloc trecere ci altii au rezolvat pentru ei si calitatea si seriozitatea(lipsa) de care au dat dovada.

    RăspundețiȘtergere