Blocuri Visani-Deal

Blocuri Visani-Deal

sâmbătă, 19 februarie 2011

Un prim pas facut !!!

Incep sa cred putin cate putin,ca mai exista sanse de a ne vedea visul implinit si anume de a avea propriul apartament. Zilele trecute, am apelat cu reticenta,recunosc, la publicatiile locale si am expus in cateva fraze problemele cu care ne confruntam.Surprinzator, am fost contactat de 2 persoane ale unui ziar din Iasi care s-au aratat interesate de subiect si mi-au solicitat intalniri si detalii.  Deocamdata nu fac acest pas,din ratiuni pur obiective si anume de a da prima sansa dezvoltatorului de a indrepta lucrurile. Cu toate astea, am trimis un mail in care am inceput sa descriu situatia noastra. Va voi publica mai jos continutul acestui mail:

"Buna ziua.
Din motive lesne de inteles,nu pot declina identitatea mea,fiindca sunt in ipostaza de a pierde totul,in conditiile in care dezvoltatorul imobiliar afla ca am inceput sa fac publica situatia din teren. Motivele care m-au facut sa ajung la aceasta varianta de a face publica situatia sunt printre cele mai firesti si anume faptul ca multi dintre cei care am contractat apartamente in acest ansamblu,suntem la capatul rabdarii. Stiu, e un lucru generalizat in tara ca proiectele sa intarzie,dar consideram ca e de datoria dezvoltatorului sa vina in intampinarea noastra cu lucruri concrete,nu cu raspunsuri de genul :"Va fi gata la vara". E foarte ciudat pentru noi faptul ca desi avem antecontracte semnate de ambele parti,fiecare viitor proprietar si dezvoltatorul, acesta mizeaza foarte mult pe faptul ca ,desi e supus conform actelor la plata unor despagubirir deloc neglijabile,raportate la banii luatii de la noi pentru avans, noi nu avem bani sa-l dam in judecata. La urma urmei,fiecare isi doreste apartamentul,nu sa piarda vremea in instanta,chiar si acolo,cu actele in mana,riscand sa piarda totul. Ceea ce mi-as fi dorit este ca prin intermediul dumneavoastra, dezvoltatorul sa constientizeze ca nu se mai poate la nesfarsit sa asteptam, mai ales ca unii platim rata pentru apartament,deci implicit dezvoltatorului, platim chirie si mai avem si copii mici.
Nu luati in nume de rau faptul ca nu-mi dezvalui identitatea,nu e importanta,ci e importanta realitatea si anume ca sansele unei familii de a-si lua o casa devin nule,chiar daca acea casa e aproape cumparata, in conditiile in care noi,ca parte a unui antecontract suntem la zi cu tot ce presupune acest act,iar dezvoltatorul mizeaza pe nepriceperea unora,ori invoca motive din cele mai diverse. De atatea ori i s-a atras atentia ca pentru a se incadra in timpul pe care singur l-a cerut pentru finalizarea apartamentelor,plus ca i s-au dat 6 luni peste acel termen, era pur si simplu necesara amenajarea caii de acces. Din acest motiv,multi dintre furnizori amanau livrarea comenzilor si de aici interveneau mari intarzieri. Aceste lucruri le stim de la muncitorii de pe santier. Degeaba erau muncitori,daca nu aveau cum sa lucreze sau cu ce. Probabil impresia dezvoltatorului este ca nimeni nu ii poate face nimic concret.Probabil.Dar probabil il va pune cel putin pe ganduri in momentul cand va realiza ca totusi cineva independent de proiectul sau,ii poate atrage atentia,in acest caz dumneavoastra. E cel putin ciudat faptul ca desi nu a finalizat proiectul din Visani, s-a apucat de un nou proiect la Breazu. Acum noi,cei ce am contractat in Visani, ce facem?La ce sa ne gandim, cand pe site-ul dezvoltatorului e un nou proiect? Cand stim conditiile in care stam,platind si rate (imprumutati in banci pentru a da banii dezvoltatorului),platim si chirie(e iarna,cheltuieli mari,copii mici,salarii mici) sau poate unii mai"norocosi",stand inca la parinti dar suportand zilnic replici de genul:"Daca ati fost credului,ati luat teapa" si asta chiar din partea parintilor. Ma intreb atunci...pana cand?Ce sa facem?Calea instantei e anevoioasa si foarte riscanta, banii au fost dati dezvoltatorului si ne-am ales cu..."va fi gata la vara", desi termenul de predare era vara anului trecut.
Mizez pe experienta dumneavoastra in a aborda astfel de subiecte.Marturisesc ca am deschis un blog(sunt incepator!), unde am postat poze din teren,cu situatia exacta si unde voi posta de fiecare data cand e vre-o noutate. Consider ca e un mod facil de a pune la vedere aceste lucruri pentru noi,cei ce am contractat sau pentru viitori potentiali clienti. http://visani.blogspot.com/       NU fac reclama, Doamne fereste si iertati-ma daca incalc vre-o regula,dar nu stiu ce alt mod de a evidentia faptul ca indiferent de oricine...si noi suntem oameni,incercam sa traim cu atat mai greu in vremurile astea tulburi,predominate de incertitudinea zilei de maine.Consideram ca pretul e deja mult prea mare.
Cu speranta ca nu v-am plictisit,va multumesc pentru raspunsul prompt si interesul afisat.Pentru orice alta nelamurire,va rog sa nu ezitati sa ma contactati."
  Si inca un secret...nu e singurul ziar care m-a contactat. Dar eu astept dezvoltatorul.La urma urmei, suntem"prieteni" prin antecontract,nu? Haz de necaz...

Un comentariu:

  1. DE CE TI-e FRICA sa spui numele?
    Eu asta nu am intles!

    Crezi ca poate sa anuleze contractul?!!

    Trece contractul actual in cartea funciara a imobilului... Nu vad de ce ne-am teme daca am demara o actiune de genul acesta... in mass-media, si sa ne adresam organelor competente... Protectia Consumatorului, Inspectoratului de Constructii, AGentiei de Mediu, etc etc..

    Andrei VG4

    RăspundețiȘtergere